wtorek, 6 sierpnia 2013

3 bit






Składniki:
  • 1 kostka masła
  • 0,5 litra mleka 
  • 2 budynie waniliowe 
  • 1,5 kostki margaryny
  • 1 szklanka cukru 
  • 2 paczki herbatników 
  • 1 puszka mleka skondensowanego 

Masa śmietankowa:
  • 2 śmietany kremówki 
  • 2 zagęstniki typu śmietan-fix

Biszkopt:
  • 4 jajka 
  • 3 łyżki mąki
  •  8 łyżek cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia 
  • 1 łyżka octu

Wykonanie:
Upiec biszkopt. Z mleka odlać pół szklanki, rozrobić w tym budynie, resztę mleka zagotować i ugotować budyń i wystudzić.   Masło utrzeć z cukrem, dodając porcjami zimny budyń. Gotową masę wyłożyć na biszkopt, ma masę ułożyć paczkę herbatników. Mleko w puszce wrzucić do wody i gotować ok 2-3 godz. Ciepłą masę karmelową wyłożyć na herbatniki, przykryć drugą paczką herbatników.Śmietanę kremówkę ubić razem z zagęstnikiem. Jeżeli jest zbyt płynna można dodać rozpuszczoną w niewielkiej ilości wody, żelatynę. Gotową masę śmietankową wyłożyć na herbatniki i wstawić do lodówki, najlepiej na całą noc.




4 komentarze:

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.

Sernik na zimno na spodzie biszkoptowym z frużeliną jagodową

Jak już pisałam we wcześniejszych postach moja córka jest na diecie i mam ograniczone pole do popisu, więc staram się zrobić coś z produktó...