poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Blok






Składniki:
  • 1 kostka masła lub margaryny
  • 1 szklanka cukru pudru
  • 1 śmietana kremówka
  • 1 szklanki mleka w proszku
  • 1 kopiasta łyżka kakao
  • 5 opakowań herbatników

Wykonanie:
Masło utrzeć z cukrem pudrem na puszystą masę,dodać kakao i ponownie utrzeć. Dodać mleko w proszku i ucierać aby nie było grudek. Herbatniki pokruszyć, wsypać do masy i mieszać, aż ciastka będą dokładnie pokryte masą. W razie konieczności dodać tyle śmietanki by można było uformować ciasto. Całość przełożyć do formy do keksu i schłodzić w lodówce.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.

Sernik na zimno na spodzie biszkoptowym z frużeliną jagodową

Jak już pisałam we wcześniejszych postach moja córka jest na diecie i mam ograniczone pole do popisu, więc staram się zrobić coś z produktó...