poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Bajaderka

Dziś nie będę się rozpisywać, gdyż nie mam czasu. Podam tylko przepis na fantastyczną, moim zdaniem, bajaderkę 



Bajaderka

Składniki:

  • 1 kostka masła
  • 2 szklanki cukru
  • 2 łyżki kakao
  • 1/4 szklanki mleka
  • 5 łyżek dżemu (jaki kto lubi)
  • 1 szklanka bakalii
  • kieliszek rumu ( ja dodałam aromat rumowy)

Kruche ciasto:
  • 1 kostka masła
  • 1 szklanka cukru
  • 3 szklanki mąki
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1-2 łyżki śmietany

Wykonanie:

Masło, cukier, mleko i kakao zagotować , odlać szklankę czekolady i wystudzić
Składniki na ciasto posiekać, zagnieść szybko, podzielić na dwie części i upiec dwa placki. Jeden placek odłożyć,posmarować dżemem,  drugi pokruszyć i dodać do masy czekoladowej. Wymieszać, dodać bakalie i rum, i wyłożyć na pozostawione ciasto. Całość schłodzić. Gotowe polać pozostawianą w szklance czekoladą i ponownie schłodzić. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.

Sernik na zimno na spodzie biszkoptowym z frużeliną jagodową

Jak już pisałam we wcześniejszych postach moja córka jest na diecie i mam ograniczone pole do popisu, więc staram się zrobić coś z produktó...