środa, 7 sierpnia 2013

Ciasto magistra

Pyszne ciasto biszkoptowe z Nutellą, z masą oraz wspaniałymi owocami zatopionymi w galaretce.Cudo nie ciasto. Gorąco polecam. Jest wspaniałe!!! Jak wszystkie ciasta Siostry Anastazji






Składniki:
  • 1 kostka margaryny
  • 1/2 l. mleka
  • 2 budynie śmietankowe
  • 4 łyżki cukru
  • 1 cukier waniliowy
  • 2 żółtka

Masa z galaretką:
  • 1 puszka brzoskwiń
  • 2 galaretki pomarańczowe, 3/4 szkl wody
  • Masa z nutellą
  • 40 gad kremu Nutella
  • 1 pokruszony wafel

Bita śmietana:
  • 1/2 l. śmietany kremówki
  • 3 łyżki cukru pudru
  • 4 łyżeczki żelatyny rozpuszczonej w 1/3 szkl wody
  • biszkopt jasny z 4 jaj
  • biszkopt czerwony z 4 jaj ( część mąki zastąpić kisielem wiśniowym)
  • biszkopt czekoladowy z 4 jaj

Wykonanie:
Upiec biszkopty i wystudzić.Z mleka, cukru, cukru waniliowego i budyniu ugotować budyń, wystudzić i dodawać porcjami do utartej  margaryny.Z brzoskwiń odlać sok, dodać wodę, rozpuścić w tym galaretki, owoce pokroić w kostkę i dodać do tężejącej galaretki. Krem Nutella rozpuścić w kąpieli wodnej i dodać pokruszony wafel.Kremówkę ubić z cukrem dodając letnią rozpuszczoną żelatynę. Na spód ułożyć biszkopt czerwony, wyłożyć masę z Nutellą, na to biszkopt biały, masa budyniowa, na tym ułożyć w poprzek paski z ciemnego biszkoptu, wolną przestrzeń wypełnić galaretką z owocami, przykryć bitą śmietaną, wierzch oprószyć kakao.Całość schłodzić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.

Sernik na zimno na spodzie biszkoptowym z frużeliną jagodową

Jak już pisałam we wcześniejszych postach moja córka jest na diecie i mam ograniczone pole do popisu, więc staram się zrobić coś z produktó...