sobota, 10 sierpnia 2013

Ferrero rocher

Jakiś czas temu znalazłam w internecie przepis na ferrero rocher, oczywiście przeglądając stronki w poszukiwaniu super ciasta na święta. I znalazłam na blogu http://mojeekspresjekulinarne.blox  autor: Gosia 99. Tak mnie ten przepis zaciekawił, że chciałam go wypróbować na moich najbliższych. nie myliłam się:) Smak raju w ustach. Jeżeli lubicie czekoladki lub kupujecie bombonierki to zapomnijcie o kupowaniu. te kulki to po prostu poezja, sklepowe przy nich mogą się schować






Składniki:
  • 100 g wafelków o smaku orzechów laskowych
  • 15 dag orzechów laskowych
  • 1 słoik nutelli (200g)
  • tabliczka mlecznej lub gorzkiej czekolady

Wykonanie:
Wafelki drobno pokruszyć, orzechy podprażyć w piekarniku ok 5-8 min, wystudzić i obrać ze skórki i drobno posiekać. Krem lekko podgrzać, dodać do pokruszonych składników i wymieszać. Masę schłodzić ok 20 min w lodówce, wyjąć i  formować małe kuleczki. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej, obtaczać w tym kulki i odstawić do zastygnięcia czekolady. Ja nie zdążyłam ich polać tą czekoladą i już nie mają takiego efektu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.

Sernik na zimno na spodzie biszkoptowym z frużeliną jagodową

Jak już pisałam we wcześniejszych postach moja córka jest na diecie i mam ograniczone pole do popisu, więc staram się zrobić coś z produktó...