niedziela, 11 sierpnia 2013

Wafle z galaretką

 Szybciutkie, wprost ekspresowe wafelki z galaretką. Banalnie proste i przepyszne






Składniki:
  • 1 kostka masła lub margaryny
  • 1 szklanka cukru- można 3/4, mniej słodka masa
  • 1 szklanka śmietany- 400 g
  • 1 galaretka o dowolnym smaku
  • 1 opakowanie suchych  wafli

Wykonanie:
Masło, cukier i śmietanę  podgrzewać do połączenia się składników. Do gorącej masy wsypać galaretkę i mieszać , aż żelatyna się całkowicie rozpuści. Nie gotować. Wystudzić i przekładać masą wafle. Gotowe odstawić do stężenia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.

Sernik na zimno na spodzie biszkoptowym z frużeliną jagodową

Jak już pisałam we wcześniejszych postach moja córka jest na diecie i mam ograniczone pole do popisu, więc staram się zrobić coś z produktó...